Tıkla & Topla

  • Siparişinizi isterseniz tercihiniz olan Carter’s mağazasına teslim edelim, isterseniz sizin belirlediğiniz başka bir adrese.
  • Mağazada dilediğiniz gibi değişim yapabilirsiniz.
  • Online alışverişlerinizde Ödeme sayfasında, teslimat seçeneği olarak Mağazadan Teslimat veya Adrese Teslimat seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Ürünleriniz dilediğiniz mağazaya veya adresinize teslim edilecektir.
Tıkla&Topla sistemi nasıl çalışır?
Ödeme sayfasında teslimat seçeneği olarak "Tıkla&Topla" seçeneğini tıkladığınızda görüntülenen mağazalardan istediğinizi seçebilirsiniz.
Ürünümü hangi mağazalardan teslim alabilirim?
Siparişinizi tüm mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz.
Mağazaya gittiğimde ürünümü hangi noktadan teslim alabilirim?
Ürününüzü mağaza kasalarımızdan teslim alabilirsiniz.
Siparişimi teslim alabilmek için ne ibraz etmeliyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra e-postanıza iletilen şifrenizi ve kimliğinizi ibraz etmeniz yeterli olacaktır.
Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
Evet, aldırabilirsiniz ancak mutlaka mailinize iletilen şifreyi ve sizin kimliğinizin aslını ibraz etmek zorundadır.
Siparişimi ne kadar sürede mağazaya gidip almak zorundayım?
Sipariş etmiş olduğunuz ürünler 7 gün süreyle mağazalarımızda tutulur, sonrasında depoya iade gönderilir. Sipariş tutarı kartınıza iade olarak aktarılır.
Siparişim mağazaya yanlış gönderilmişse ne yapabilirim?
Faturanıza bakılarak yanlışlık tespit edildiği anda beden veya ürün değişikliği yapılabilir. Para iadesi veya kredi kartına iade için ürünün depomuza geri gönderilmesi gerekmektedir. Mağazalarımızda ücret iadesi yapılamaz.
Ürünüm ne zaman mağazaya gelecek?
Siparişiniz ertesi gün mağazaya gönderilmek üzere kargoya verilir ve en geç 5 iş günü içinde mağazaya ulaşmış olur. Siparişiniz mağazamıza ulaştığında tarafınıza bilgilendirme e-postası gönderilir.
Siparişimin mağazaya teslim edilip edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?
Siparişiniz mağazaya teslim edildiğinde tarafınıza bilgilendirme maili gönderilir. Sipariş durumunu sorgulamak için çağrı merkezimiz 0 (850) 210 60 90 numaralı telefonu arayabilir veya iletisim@minicotex.com adresine e-posta atabilirsiniz.
Siparişimi mağazanıza yönlendirmek için ne yapmalıyım?
Alışverişinizi tamamladıktan sonra, ödeme aşamasında, teslimat türünü Tıkla&Topla seçip, ürününüzü teslim almak istediğiniz mağazalarımızdan birini seçmeniz yeterli olacaktır.
Ürünü teslim aldığım andan itibaren iade/değişim yapabilir miyim?
Evet, ürünlerinizi teslim aldığınız an itibarı ile işlemlerinizi yapabilirsiniz. Değişim mağazadan yapılabiliyor olup, iade işlemleri için faturanızın arkasında bulunan iade formunu doldurarak ürünü Yurtiçi Kargo’yla ücretsiz olarak göndermeniz gerekmektedir.