SSS

Sizi dinliyoruz- aşağıda bize en çok sorulan sorulara yanıtlarımızı görebilirsiniz.

Kurumsal, Perakende ve Ürün ile ilgili sorularınız için

Genel sorularınız için; mağaza deneyimleriniz, ürün kalitesi ve kurumsal firma bilgileri gibi, lütfen müşteri ilişkileri departmanımızı arayınız. Müşteri ilişkileri departmanımız hafta içi 09:00-18:00 arası(resmi tatil günleri hariç) hizmet vermektedir. Müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com den e-posta ile iletişime geçebilirsiniz.

Online Sipariş

www.cartersoshkosh.com.tr den vereceğiniz ya da vermiş olduğunuz siparişleriniz ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında(resmi tatil günleri hariç) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com den mail ile iletişime geçebilirsiniz.

Online Sipariş

Arkadaşını Davet Et Programı kapsamında başkasına ait kodu kullanabilir miyim?
Program kapsamında gönderilen hediye çekleri sadece gönderi yapılmış hesaplar tarafından kullanılabilir. Davet eden kişi kendi kodunu, davet edilen kişi de sadece kendi kodunu kullanabilir. Çeklerin usulsüz kullanımı tespit edildiğinde Carters çekleri/siparişleri iptal etme hakkına sahiptir.
Nasıl sipariş verebilirim?

www.cartersoshkosh.com.tr den sipariş vermek çok kolay ve güvenlidir! Sipariş vermek için sadece bir kaç adımı tamamlamanız gerekir:

  • Satın almak istediğiniz bir ürünü seçiniz ve hızlı bakış ya da ürün detay sayfasında bulunan SEPETE EKLE butonuna basınız.
  • Daha sonra ALIŞVERİŞE DEVAM ET ya da SİPARİŞİ BİTİR seçeneklerinden birini seçiniz.
  • Alışverişiniz bittiğinde, sayfanın sağ üst köşesinde yer alan sepet ikonuna basınız ve siparişi tamamlama ve ödeme adımlarını takip ediniz.
  • Siparişiniz tamamlandığında sipariş numaranızı içeren bir sipariş özet epostası alacaksınız.

    Not : Carter’s siparişi iptal ya da reddetme hakkını saklı tutar. Carter’s tek bir kişi ya da tek bir adres üzerindeki sipariş adetlerini ya da tek bir sipariş içerisindeki adetleri sınırlayabilir ya da sipariş içerisinde adet bazında iptaller yapabilir. Eğer siparişiniz iptal edilirse sistemimizde kayıtlı olan email adresinden tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Carter’s olarak distribütörlere, yeniden satış amaçlı satın almacılara ve dağıtımcılara satış yapmama hakkını saklı tutuyoruz.

    Sipariş durumumu nasıl kontrol edebilirim?

    www.cartersoshkosh.com.tr de hesap oluşturduysanız, hesabınıza ulaşarak sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz.

    Siparişiniz kargoya verildiğinde, kayıtlı eposta adresinize kargo takip numaraınızı gösteren otomatik bir elektronik posta göndereceğiz.

    Bu takip numarası ile birlikte kargonuzun durumunu kontrol edebilirsiniz.

    Siparişim için nasıl ödeme yapabilirim?

    Carter’s Visa, MasterCard, American Express ve banka kartları ile tüm mağazalarımızda ve online mağazamızda ödeme kabul eder. Sadece online için geçerli: Satın alma esnasında kullanılan kredi kartı bir fatura adresi ve telefon numarasına kayıtlı olmalıdır.

    Hediye Kartları online mağazada ve Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünü satan diğer mağazalarda kullanılabilir mi?

    Hediye Kartları sadece Carter’s online mağaza ve Carter’s/Oshkosh B’gosh mağazalarında kullanılabilir. Hediye Kartları bu mağazaların dışında diğer Carter’s ve Oshkosh B’gosh satıcılarında kullanılamaz.

    Siparişim ne kadar sürede hazırlanır?

    Hafta içi saat 18:00 a kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilerek normal şartlarda 24 saat içerisinde teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişleriniz Pazartesi günü kargoya verilir ve normal şartlarda 24 saat içerisinde teslim edilir. Resmi tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü kargoya verilir ve 24 saat içinde teslim edilir. Kargonuz yola çıktığı zaman bir konfirmasyon epostası alacaksınız. Belirlenen bu kargo süreleri planlanan kargo süreleri olmakla beraber yoğun sipariş dönemlerinde değişkenlik gösterebilir. Kargonuz yaz-kış şartları göz önünde bulundurularak 1-5 iş günü içerisinde teslim edilebilir. Siparişleriniz bizim için de önemlidir ve olabildiğince çabuk bir şekilde size ulaştırmak üzere gayret edeceğiz.

    İstek Listemi nasıl oluşturabilirim/nasıl güncelleyebilirim?

    İstek listesi oluşturmak çok basittir, öncelikle www.cartersoshkosh.com.tr ye üye olmanız gerekmektedir.

  • Ürün sayfasındayken (beden ve renk seçeneğinizi işaretleyerek) İSTEK LİSTEME EKLE butonuna basarak ürünü listenize ekleyebilirsiniz.
  • Başka ürünleri eklemek üzere sitede gezinmeye devam edin.
  • İşte bu kadar basit! Gelecek zamanlarda görüntülemek üzere istek listeniz kaydedilmiştir. İstek listenizi arkadaşlarınız ve aileniz ile paylaşarak çocuklarınızın özel günlerinde onlara gelecek olan hediyeleri belirlemek üzere arkadaşlarınız ve aileniz için seçim işlemini kolaylaştırabilirsiniz.

    Carter’s online mağazadan alışveriş yapmak güvenli midir?

    Güvenliğinizi ciddiye alıyoruz.

    Güvenliğinizi ve gizliliğinizi korumak için bir çok katmandan oluşan güvenlik sistemi kullanıyoruz. Kontrolümüz altındaki bilgilerin kaybını , kötüye kullanımını ve değiştirilmeye karşı koronması için güvenlik önlemlerimiz bulunmaktadır. Kişisel bilgileri içeren tüm yayınlar bilgi kaybına karşı korumak ve güvenli ve güvenilir bir deneyim sağlamak için endüstri standardı SSL ( güvenli yuva katmanı ) protokol şifreleme teknolojisi kullanılarak korunur. Ayrıca, bilgilerinizi korumak için diğer fiziksel ve sözleşme uygulamaları ve politikalarını kullanmaktayız. Ancak, hiçbir online veri iletiminin % 100 güvenli olmasının garanti edilebilir olduğunu bilmek önemlidir.

    Güvenlik konularıyla ilgili daha fazla bilgi almak için Gizlilk Politikası ve Güvenli Alışveriş Garantisini inceleyiniz.

    Kişisel bilgilerim ne için kullanılacak?

    Sitemize kayıt olduğunuzda isminin, posta adresiniz, telefon numaranız ve eposta adresinizi kayıt ediyoruz. Bu bilgiler herhangi bir talebiniz ya da şikayetiniz olduğu durumlarda size ulaşmak üzere kullanılacak, ya da isteğiniz doğrultusunda promosyonlar, özel davetiyeler ve özel satışlar hakkında size bilgi vermek adına eposta yoluyla size ulaşılacaktır.

    Bu konularla alakalı daha fazla bilgi için Gizlilk Politikası ve Güvenli Alışveriş Garantisini inceleyiniz.

    Websiteniz ile ilgili bir yorumum ya da önerim var. Kiminle irtibata geçmeliyim?

    www.cartersoshkosh.com.tr deneyiminizi daha pratik ve kolay bir hale getirmek üzere elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz, ancak bunun için yeni fikirleriniz ve ya yorumlarınız varsa her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz. Fikirleriniz ve önerileriniz ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Sipariş veremiyorum. Adımları takip ediyorum ama siteden kaynaklı olarak sipariş veremiyorum. Kiminle iletişime geçmeliyim?

    Teknik sorunlarınız ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Bir sayfaya tıkladım ancak Sayfa Bulunamadı mesajı çıktı. Sorun ne olabilir?

    Çoğunlukla bir problem yoktur. Tüm siteler zaman zaman değişikliklere uğrarlar, ve URL eski kalmış ya da hatalı olabilir. Bu tip değişiklikler genellikle ürün sayfalarında yaşanır, ürün tamamen tükenir, ve yeni ürünler gelebilir. Eğer özel bir ürün arıyorsanız, lütfen ana sayfaya dönerek arama kısmından aradığınız ürün bilgilerini girerek yeni bir arama yapmayı deneyiniz.

    Ödeme adımlarını tamamlayamıyorum. Ne yapmalıyım ?

    Eğer tüm bilgileri doğru ve tam girdiyseniz ve yine de ödeme adımlarını tamamlayamıyorsanız, güvenlik kontrolleri için sizden daha fazla bilgi isteyebiliriz. Bu gibi durumlarda lütfen hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan bilgilerinizi onaylamak üzere ulaşınız.

    Telefon üzerinden sipariş vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

    www.cartersoshkosh.com.tr olarak telefon üzerinden sipariş alamıyoruz. Tüm siparişleriniz için online mağazamızı kullanabilirsiniz.

    Genel Ürün Soruları

    Hediye hizmetleriniz var mı?

    Mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri koymak için farklı ebatlarda ve renklerde kutu seçeneklerimiz mevcuttur. Seçmiş olduğunuz ürünler plastik poşetlerinden çıkarılarak, pelür kağıtlara sarılarak, hediye mesajınızla birlikte seçmiş oludğunuz kutuya yerleştirilir ve belirtmiş olduğunuz adrese gönderilir. Ürünlerin fiyat bilgileri de silinerek gönderilmektedir.

    Doğru bedeni nasıl seçebilirim? Ürünleriniz küçük/büyük kalıplı mı?

    Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünleri tam doğru kalıbındadır. Her zaman doğru bedeni seçmek için boy ve kilo parametrelerini de görebileceğiniz beden tablosunun incelemeyi unutmayın.

    Carter’s pijamaları yanmaya karşı önleyici mi?

    Çocuk pijamalarını yanıcı durumlara karşı alev almayı önlemek amacıyla sert kimyasallar tarafından işlenmemiş kumaş karışımlarından üretiyoruz.

    Carter’s polyester pijamaları aleve dayanıklı iken, dar kalıplı pijamalarımız %100 koton olduğu için ek bir materyal karışımına ihtiyaç duymamaktadır. Tüm Carter’s pijamaları açık bir şekilde ‘pijama’ olarak etiketlenmiştir. Sadece bu şekilde etiketlenmiş ürünler pijama olarak düşünülmelidir.

    Tüm çocuk pijamaları çocuk günveliği, sağlığı ve komforu düşünülerek üretilmiş olup, Tüketici Ürün Güvenlik Komisyonu gerekliliklerine uygundur.

    Neden ürün etiketlerinde ‘kullanmadan önce yıkayınız’ talimatları bulunur?

    Ürünler kirlenmeyi önleme amaçlı plastik poşetlere konulmaktadır, ve kutularda sevk edilmektedir. Ürün mağazalara ulaştığında reyonlarda askılarda sergilenir ve zaman zaman denenmektedir. Bu sebeplerden dolayı, bir güvenlik önlemi olarak, satın almış olduğunuz ürünü çocuğunuza uzun süreli giydirmeden önce yıkamanız tavsiye edilir. Eğer ürünün bedeninden emin olamıyorsanuz ürünü yıkamadan önce çocuğunuzda yıkama yapmadan deneyebilirsiniz.

    Bebekler ve çocuklardaki etiket alerjisi için ne yapıyorsunuz?

    Carter’s 2007 Sonbahar sezonunda üretilmiş olan bazı bebek ve yeni doğan etiketlerinde, ‘etiketsiz’ ve ‘yapışkan baskı’ tip etiketlerde, hassas cilde sahip olan bazı çocukarın alerji olduğuna dair raporlar aldık. Yoğun gözlemlerimiz ve testlerimiz sonucunda, aynı zamanda etiket üreticileri ve bağımsız uzmanların da testleri sonucunda, kullanmış olduğumuz etiketlerin hiç birinde deri iritasyonuna ya da nadir alerjik reaksiyonların da ötesinde kızarıklıklara sebep olacak herhangi bir zararlı kimyasalın olmadığı saptanmıştır. Etiketsiz baskı etiketlerimizi onmilyonlarca ürün üzerinde kullanıyor ve deneyimimize güvenerek ürünlerimizde kullanılan etiketlerin tamamen güvenli olduğunu söyleyebiliyoruz

    2009 Bahar ürünlerimizin üretimi ile birlikte, Amerikan standartları ötesinde Uluslararası standartlarda ve kriterlerde ‘etiketsiz baskı etiketler’ kullanmaya başladık. Carter’s ürün güvenliği ve kalitesinde sektör lideri olmaya adanmıştır ve hayatınızı kolaylaştırmak adına yapabileceğinin en iyisini yapmaya maksimum gayret gösterir.

    Daha fazla bilgi için lütfen Etiketsiz Etiketler mesajımızın tümünü okuyunuz. Eğer konu hakkında daha fazla sorunuz varsa hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Ürün Ulaşılabilirliği

    Mağazada gördüğüm bir ürünü online mağazada nasıl bulabilirim?

    Mağazalarda bulunan ürünlerle online mağazada olan ürünler farklılıklar gösterebilir. Aradığınız ürünü online mağazada yer alan arama çubuğuna yazın ve çıkan sonuçları inceleyin.

    Online mağazaya yeni ürünler hangi sıklıkta ekleniyor?

    Sık sık online mağazaya yeni ürünler, ekliyoruz, yeni promosyonlar yapıyoruz. Bu sebeple sıklıkla yeni ürünler ve yeni promosyonlar için online mağazamızı sürekli olarak takip ediniz.

    Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünlerini nerelerden satın alabilirim?

    Online satış kanalımız haricinde, carter’s ve oshkosh b’gosh ürünlerini tüm mağazalarımızdan ve anlaşmalı olduğumuz satış noktalarından satın alabilirsiniz.

    Kargo ve Hizmet

    Kargom hasarlı ulaştı. Kiminle iletişime geçmeliyim?

    Kargonuzu teslim aldığınızda paketin hasarlı olup olmadığını kargo görevlisi ile birlikte kontrol ederek, paketin hasarlı olması halinde tutanak tutarak paketi teslim almayınız ve görevliye iade ediniz. Durum ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz. Size stoklarımız doğrultusunda yeni bir gönderim hazırlayacağız.

    Faturamda yer alan ürünlerin bir tanesi /bir kaç tanesi paketten çıkmadı. Kiminle iletişime geçmeliyim?

    Durumun merkez depo tarafında stok sayımı ve kamera görüntüleri incelenerek tespit edilebilmesi için hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz. Size stoklarımız doğrultusunda yeni bir gönderim hazırlayacağız.

    Kargom beklediğimden geç elime ulaştı. Kiminle irtibata geçmeliyim?

    Yaşanılan gecikmeden dolayı özür dileriz. Carter’s ve Oshkosh B’gosh alışveriş deneyimizini güzel hatırlamanız için elimizden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyoruz. Sizin memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Gecikme ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Kargom kayboldu. Ne yapmalıyım?

    Kayıp kargo ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz.

    Uluslararası gönderim yapılabiliyor mu?

    Carter’s online mağaza sadece Türkiye sınırlarında hizmet vermektedir.

    Fiyatlama

    Online mağaza fiyatları ve promosyonları mağazalarla aynı mıdır?

    Online mağaza fiyatları ve promosyonları mağazalardan farklılık gösterebilir. Online mağaza fiyatları ve promosyonları (promosyon kodları ve ücretisz kargo gibi) sadece online mağaza için geçerli olup, mağazalarda geçerli değildir. Online özelinde verilen kuponlar, kodlar, promosyonlar aksi belirtilmedikçe sadece online mağazada kullanılabilir.

    Perakende Satış Fiyatı nedir?

    Perakende satış fiyatı ürünün bölge içerisinde önerilen satış fiyatıdır. Ülke genelinde satış aktiviteleri dahilinde ürünler bölgelere ve satış kanallarına göre perakende satış fiyatlarından farklı fiyatlarda satışa sunulabilir, ürünlerin fiyatlarında belli periyodlarda değişiklikler yapılabilir. Ürünlerin satış fiyatlarında olabilecek farklılıklardan dolayı satın almak istediğiniz ürünün fiyatı ile ilgili araştırmalarınızı yapabilirsiniz.

    Satın almış olduğum ürünün fiyatı şu anda satın almış olduğum fiyattan daha aşağıda. Fiyat farkını geri alabilir miyim?

    Ürünlerin satış fiyatları dönemsel olarak stoklara ve promosyonlara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir, bu sebeple aradaki fiyat farkının geri iadesi yapılamaz.

    Bir arkadaşıma online mağazada kullanmak üzere kupon ulaşmış. Bu kuponlardan nasıl temin edebilirim?

    www.cartersoshkosh.com.tr de bir hesap oluşturup, newsletter ları almayı kabul ederek bu tip özel promosyonlar ve kuponlardan haberdar olabilirsiniz.

    Ürün İadeleri

    Faturamı kaybettim, bu şekilde ürün değişimi yapabilir miyim?

    Faturasını kaybetmiş olduğunuz ürünü iade etmek üzere belirtilen adrese ürünü göndermeli, ve siparişte kullanmış olduğunuz fatura adresi, telefon numarası, sipariş numarası ve iade sebebini belirten bilgileri içeren bir not eklemelisiniz.

    İade etmek istediğiniz ürünleri kutusu ile birlikte Yurt İçi Kargo ile 331010938 numaralı müşteri kodu ile göndermelisiniz

    Adres: Barsan Depo Gami Giyim Ticaret A.Ş. İstiklal Mah. 361.Sokak No:33/2 Kıraç / İstanbul

    *Mağazalardan alınmış ürün iadeleri bu prosedüre dahil değildir.

    Ürünün satın alımış fiyattan iadesi için satış belgesinin ibrazı gereklidir. Satış belgesinin ibraz edilemediği durumlarda ürünün o andaki satış fiyatı üzerinden ürün iadesi yapılmaktadır.

    Daha detaylı bilgi için lütfen İade Prosedürlerimizi gözden geçiriniz.

    Satın almış olduğum ve giyilmemiş, kullanılmamış ürünümden memnun değilim. Ne yapmalıyım?

    Memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir, bu sebeple sizi mutlu etmek adına elimizden gelen tüm gayreti göstermeye çalışıyoruz. Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olması kaydıyla 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken faturanın arka yüzünde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Lütfen ürününüzle beraber gelen iade formunu doldurunuz. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü anlaşmalı kargo şirketimiz ile göndermeniz gerekmektedir, ücretsiz gönderim için kargoda 331010938 cari kodumuzu belirtmeniz yeterlidir.

    Online mağazadan almış olduğum bir ürünü mağazaya iade edebilir miyim?

    Online mağazadan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazaya iade edebilirsiniz.

    Hediye ürünü nasıl iade edebilirim?

    Hediye ürünler iade edilemezler, sadece değişim yapılabilirler.

    Kullanmış olduğum bir ürünümden memnun değilim. Ne yapmalıyım?

    Sizin memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Görüşleriniz ve yorumlarınız bizim için önemlidir. Bu sebeple memnun olmadığınız ürünün incelenmesi ürünü belirtilen adrese geri göndermeli ve müşteri ilişkileri departmanımız ile iletişime geçmelisiniz. Hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Hasarlı ya da kusurlu bir ürün teslim aldıysam ne yapmalıyım?

    Carters online mağazadan aldığınız ürün Carters kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman, üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde anlaşmalı kargo firması aracılığı ile iade ediniz ve lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz. Hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da iletisim@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

    Genel Sorular

    Uluslararası kariyer imkanları ile ilgili daha fazla bilgiyi nereden edinebilirim?

    Lütfen bize eposta ile ulaşınız.

    Carter’s genel merkezi nerededir?

    Carter’s Türkiye genel merkez İstanbul’da bulunmaktadır. Amerika genel merkezimiz ise Atlanta, Georgia da bulunmaktadır.

    Carter’s reklamlarında yer alan çocuklar nasıl seçiliyor?

    Carter’s posterlerimizde yer alan çocukların hepsi çocuk model ajansları vasıtasıyla Amerika ofisine ulaştırılmaktadır. Seçimler ve fotoğraf çekimleri Amerika’da yapılmaktadır.

    Türkiye dışında satın alınmış bir Carter’s / OshKosh B’gosh ürünü ile ilgili bir sorum/problemim var. Kiminle iletişime geçmeliyim?

    Konuyla ilgili lütfen bize eposta gönderiniz.

    Türkiye Carter’s kariyer imkanları ile ilgili başvurularımı nereden yapabilirim?

    Kariyer fırsatları için CVnizi bize direkt olarak eposta aracılığı ile ulaştırabilir, ya da anlaşmalı olduğumuz iş bulma sitesinden form doldurabilirsiniz.

    Hesabım

    Carter’s ve OshKosh B’gosh newsletterları almak istiyorum. Nereden üye olabilirim?

    Online mağazamıza eposta adresinizi bırakarak, siteye üye olmadan da newsletterlarımızı alabilirsiniz. Özel promosyonlar ve kuponlar alabilmek üzere newsletterımıza üye olmak için lütfen tıklayınız.

    Promosyonel epostalarınızın üyeliğinden nasıl çıkabilirim?

    Size ulaşan epostanın alt kısmında yer alan linke tıklayarak eposta aboneliğimizden çıkabilirsiniz.

    Kullanıcı adımı/şifremi unuttum. Nasıl öğrenebilirim?

    Sitede yer alan kullanıcı adımı unuttum/şifremi unuttum linklerini tıklayarak bu bilgilerinizi sıfırlayarak yeni kullanıcı adı ve şifre oluşturabilirsiniz.

    Kişisel bilgilerimi nasıl kullanıyorsunuz?

    Kişisel Veriler "sınırlama olmaksızın” hakkınızda tanımlayıcı nitelikteki herhangi bir bilgi demektir. Bu tanım adınız, adresiniz, size özel tanımlanan şifreler, kayıtlı telefon numarası, e-posta adresi, finans bilgileri, kayıt adı, şifre ve diğer bilgileri içermektedir.