{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }
Kış Sezon Sonu %50'ye Varan İndirim
Giriş Yap/Üye Ol

Sepet

Ürün
Ürünlerin Toplamı
Toplam
SİPARİŞİ TAMAMLA sepete git
Anasayfa > Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik
1-Carter’s ve OshKosh B’gosh iletilerini almak istiyorum. Nasıl üye olabilirim?

Online mağazamıza eposta adresinizi bırakarak, siteye üye olmadan da iletileri alabilirsiniz. Özel promosyonlar ve kuponlar alabilmek üzere e-bültenimize üye olmak için lütfen tıklayınız.

2-E-bülten üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Size ulaşan e-postanın alt kısmında yer alan linke tıklayarak e-posta aboneliğimizden çıkabilirsiniz.

3-Kullanıcı adımı/şifremi unuttum. Nasıl öğrenebilirim?

Sitede yer alan kullanıcı adımı unuttum/şifremi unuttum linklerini tıklayarak bu bilgilerinizi sıfırlayarak yeni kullanıcı adı ve şifre oluşturabilirsiniz.


Üyelik işlemleriniz ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz.

Sipariş
1-Nasıl sipariş verebilirim ?

www.cartersoshkosh.com.tr den sipariş vermek çok kolay ve güvenlidir! Sipariş vermek için sadece bir kaç adımı tamamlamanız gerekir:

Satın almak istediğiniz bir ürünü seçiniz ve hızlı bakış ya da ürün detay sayfasında bulunan SEPETE EKLE butonuna basınız.
Daha sonra ALIŞVERİŞE DEVAM ET ya da SİPARİŞİ BİTİR seçeneklerinden birini seçiniz.
Alışverişiniz bittiğinde, sayfanın sağ üst köşesinde yer alan sepet ikonuna basınız ve siparişi tamamlama ve ödeme adımlarını takip ediniz.
Siparişiniz tamamlandığında sipariş numaranızı içeren bir sipariş özet epostası alacaksınız.

Not : Carter’s siparişi iptal ya da reddetme hakkını saklı tutar. Carter’s tek bir kişi ya da tek bir adres üzerindeki sipariş adetlerini ya da tek bir sipariş içerisindeki adetleri sınırlayabilir ya da sipariş içerisinde adet bazında iptaller yapabilir. Eğer siparişiniz iptal edilirse sistemimizde kayıtlı olan email adresinden tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Carter’s olarak distribütörlere, yeniden satış amaçlı satın almacılara ve dağıtımcılara satış yapmama hakkını saklı tutuyoruz.




2-Sipariş durumumu nasıl kontrol edebilirim ?


www.cartersoshkosh.com.tr de hesap oluşturduysanız, hesabınıza ulaşarak sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz.


Siparişiniz kargoya verildiğinde, kayıtlı e-posta adresinize kargo takip numaranızı gösteren otomatik bir e-posta göndereceğiz.


Bu takip numarası ile birlikte kargonuzun durumunu kontrol edebilirsiniz.


3-Siparişim için nasıl ödeme yapabilirim

Carter’s Visa, MasterCard, American Express ve banka kartları ile tüm mağazalarımızda ve online mağazamızda ödeme kabul ediyoruz. Sadece online için geçerli: Satın alma esnasında kullanılan kredi kartı bir fatura adresi ve telefon numarasına kayıtlı olmalıdır.


4-Siparişim ne kadar sürede hazırlanır ?

Siparişiniz en kısa sürede hazırlanarak kargoya teslim edilir. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde vereceğiniz siparişleriniz ise takip eden ilk iş gününde hazırlanarak en kısa sürede kargoya teslim edilir. Kargonuz yola çıktığı zaman sizleri e-posta göndererek bilgilendireceğiz. Belirlenen bu kargo süreleri planlanan kargo süreleri olmakla beraber yoğun sipariş dönemlerinde değişkenlik gösterebilir. Kargonuz yaz-kış şartları göz önünde bulundurularak 1-5 iş günü içerisinde teslim edilebilir. Siparişleriniz bizim için de önemlidir ve olabildiğince çabuk bir şekilde size ulaştırmak üzere gayret edeceğiz.


5-Telefon üzerinden sipariş vermek istiyorum. Ne yapmalıyım ?

www.cartersoshkosh.com.tr olarak telefon üzerinden sipariş alamıyoruz. Tüm siparişleriniz için online mağazamızı kullanabilirsiniz.

Alışveriş
1-Websiteniz ile ilgili bir yorumum ya da önerim var. Kiminle irtibata geçmeliyim ?

www.cartersoshkosh.com.tr deneyiminizi daha pratik ve kolay bir hale getirmek üzere elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz, ancak bunun için yeni fikirleriniz ve ya yorumlarınız varsa her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz. Fikirleriniz ve önerileriniz ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.



2-Sipariş veremiyorum. Adımları takip ediyorum ama siteden kaynaklı olarak sipariş veremiyorum. Kiminle iletişime geçmeliyim ?

Teknik sorunlarınız ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında(resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz.


3-Bir sayfaya tıkladım ancak Sayfa Bulunamadı mesajı çıktı. Sorun ne olabilir ?

Çoğunlukla bir problem yoktur. Tüm siteler zaman zaman değişikliklere uğrarlar, ve URL eski kalmış ya da hatalı olabilir. Bu tip değişiklikler genellikle ürün sayfalarında yaşanır, ürün tamamen tükenir, ve yeni ürünler gelebilir. Eğer özel bir ürün arıyorsanız, lütfen ana sayfaya dönerek arama kısmından aradığınız ürün bilgilerini girerek yeni bir arama yapmayı deneyiniz.

4-Ödeme adımlarını tamamlayamıyorum. Ne yapmalıyım ?

Eğer tüm bilgileri doğru ve tam girdiyseniz ve yine de ödeme adımlarını tamamlayamıyorsanız, güvenlik kontrolleri için sizden daha fazla bilgi isteyebiliriz. Bu gibi durumlarda lütfen hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan bilgilerinizi onaylamak üzere ulaşınız.

5-Hediye hizmetleriniz var mı ?

Mağazalarımızdan ve web sitemizden almış olduğunuz ürünleri koymak için farklı ebatlarda hediye paketi seçeneklerimiz mevcuttur. Seçmiş olduğunuz ürünler plastik poşetlerinden çıkarılarak, pelür kağıtlara sarılarak, seçmiş olduğunuz hediye paketine yerleştirilir ve belirtmiş olduğunuz adrese gönderilir. Ürünlerin fiyat bilgileri de silinerek gönderilmektedir.

6-Doğru bedeni nasıl seçebilirim Ürünleriniz küçük/büyük kalıplı mı ?

Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünleri tam doğru kalıbındadır. Her zaman doğru bedeni seçmek için boy ve kilo parametrelerini de görebileceğiniz beden tablosunu incelemeyi unutmayın.


7-Carter’s pijamaları yanmaya karşı önleyici mi ?

Çocuk pijamalarını yanıcı durumlara karşı alev almayı önlemek amacıyla sert kimyasallar tarafından işlenmemiş kumaş karışımlarından üretiyoruz.

Carter’s polyester pijamaları aleve dayanıklı iken, dar kalıplı pijamalarımız %100 koton olduğu için ek bir materyal karışımına ihtiyaç duymamaktadır. Tüm Carter’s pijamaları açık bir şekilde ‘pijama’ olarak etiketlenmiştir. Sadece bu şekilde etiketlenmiş ürünler pijama olarak düşünülmelidir.

Tüm çocuk pijamaları çocuk günveliği, sağlığı ve komforu düşünülerek üretilmiş olup, Tüketici Ürün Güvenlik Komisyonu gerekliliklerine uygundur.

8-Neden ürün etiketlerinde ‘kullanmadan önce yıkayınız’ talimatları bulunur ?

Ürünler kirlenmeyi önleme amaçlı plastik poşetlere konulmaktadır ve kutularda sevk edilmektedir. Ürün mağazalara ulaştığında reyonlarda askılarda sergilenir ve zaman zaman denenmektedir. Bu sebeplerden dolayı, bir güvenlik önlemi olarak, satın almış olduğunuz ürünü çocuğunuza uzun süreli giydirmeden önce yıkamanız tavsiye edilir. Eğer ürünün bedeninden emin olamıyorsanız ürünü yıkamadan önce çocuğunuzda yıkama yapmadan deneyebilirsiniz.

9-Bebekler ve çocuklardaki etiket alerjisi için ne yapıyorsunuz ?

Carter’s 2007 Sonbahar sezonunda üretilmiş olan bazı bebek ve yeni doğan etiketlerinde, ‘etiketsiz’ ve ‘yapışkan baskı’ tip etiketlerde, hassas cilde sahip olan bazı çocukarın alerji olduğuna dair raporlar aldık. Yoğun gözlemlerimiz ve testlerimiz sonucunda, aynı zamanda etiket üreticileri ve bağımsız uzmanların da testleri sonucunda, kullanmış olduğumuz etiketlerin hiç birinde deri iritasyonuna ya da nadir alerjik reaksiyonların da ötesinde kızarıklıklara sebep olacak herhangi bir zararlı kimyasalın olmadığı saptanmıştır. Etiketsiz baskı etiketlerimizi onmilyonlarca ürün üzerinde kullanıyor ve deneyimimize güvenerek ürünlerimizde kullanılan etiketlerin tamamen güvenli olduğunu söyleyebiliyoruz


2009 Bahar ürünlerimizin üretimi ile birlikte, Amerikan standartları ötesinde Uluslararası standartlarda ve kriterlerde ‘etiketsiz baskı etiketler’ kullanmaya başladık. Carter’s ürün güvenliği ve kalitesinde sektör lideri olmaya adanmıştır ve hayatınızı kolaylaştırmak adına yapabileceğinin en iyisini yapmaya maksimum gayret gösterir.


Daha fazla bilgi için lütfen Etiketsiz Etiketler mesajımızın tümünü okuyunuz. Eğer konu hakkında daha fazla sorunuz varsa hafta içi 09:00-18:00 arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com dan mail ile iletişime geçebilirsiniz.

10-Mağazada gördüğüm bir ürünü online mağazada nasıl bulabilirim ?

Mağazalarda bulunan ürünlerle online mağazada olan ürünler farklılıklar gösterebilir. Aradığınız ürünü online mağazada yer alan arama çubuğuna yazın ve çıkan sonuçları inceleyin.

11-Online mağazaya yeni ürünler hangi sıklıkta ekleniyor ?

Sık sık online mağazaya yeni ürünler, ekliyoruz, yeni promosyonlar yapıyoruz. Bu sebeple sıklıkla yeni ürünler ve yeni promosyonlar için online mağazamızı sürekli olarak takip ediniz.

12-Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünlerini nerelerden satın alabilirim ?

Online satış kanalımız haricinde, carter’s ve oshkosh b’gosh ürünlerini tüm mağazalarımızdan ve anlaşmalı olduğumuz satış noktalarından satın alabilirsiniz.

13-Online mağaza fiyatları ve promosyonları mağazalarla aynı mıdır ?

Online mağaza fiyatları ve promosyonları mağazalardan farklılık gösterebilir. Online mağaza fiyatları ve promosyonları (promosyon kodları ve ücretisz kargo gibi) sadece online mağaza için geçerli olup, mağazalarda geçerli değildir. Online özelinde verilen kuponlar, kodlar, promosyonlar aksi belirtilmedikçe sadece online mağazada kullanılabilir.

14-Perakende Satış Fiyatı nedir ?

Perakende satış fiyatı ürünün bölge içerisinde önerilen satış fiyatıdır. Ülke genelinde satış aktiviteleri dahilinde ürünler bölgelere ve satış kanallarına göre perakende satış fiyatlarından farklı fiyatlarda satışa sunulabilir, ürünlerin fiyatlarında belli periyodlarda değişiklikler yapılabilir. Ürünlerin satış fiyatlarında olabilecek farklılıklardan dolayı satın almak istediğiniz ürünün fiyatı ile ilgili araştırmalarınızı yapabilirsiniz.

15-Satın almış olduğum ürünün fiyatı şu anda satın almış olduğum fiyattan daha aşağıda. Fiyat farkını geri alabilir miyim ?

Ürünlerin satış fiyatları dönemsel olarak stoklara ve promosyonlara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir, bu sebeple aradaki fiyat farkının geri iadesi yapılamaz.

16-Bir arkadaşıma online mağazada kullanmak üzere kupon ulaşmış. Bu kuponlardan nasıl temin edebilirim ?

Ürünlerin satış fiyatları dönemsel olarak stoklara ve promosyonlara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir, bu sebeple aradaki fiyat farkının geri iadesi yapılamaz.

17-Carter’s genel merkezi nerededir ?

Carter’s Türkiye genel merkez İstanbul’da bulunmaktadır. Amerika genel merkezimiz ise Atlanta, Georgia da bulunmaktadır.

18-Carter’s reklamlarında yer alan çocuklar nasıl seçiliyor?

Carter’s posterlerimizde yer alan çocukların hepsi çocuk model ajansları vasıtasıyla Amerika ofisine ulaştırılmaktadır. Seçimler ve fotoğraf çekimleri Amerika’da yapılmaktadır.

Güvenlik
1-Carter’s online mağazadan alışveriş yapmak güvenli midir?

Güvenliğinizi ciddiye alıyoruz.


Güvenliğinizi ve gizliliğinizi korumak için bir çok katmandan oluşan güvenlik sistemi kullanıyoruz. Kontrolümüz altındaki bilgilerin kaybını , kötüye kullanımını ve değiştirilmeye karşı korunması için güvenlik önlemlerimiz bulunmaktadır. Kişisel bilgileri içeren tüm yayınlar bilgi kaybına karşı korumak ve güvenli ve güvenilir bir deneyim sağlamak için endüstri standardı SSL ( güvenli yuva katmanı ) protokol şifreleme teknolojisi kullanılarak korunur. Ayrıca, bilgilerinizi korumak için diğer fiziksel ve sözleşme uygulamaları ve politikalarını kullanmaktayız. Ancak, hiçbir online veri iletiminin % 100 güvenli olmasının garanti edilebilir olduğunu bilmek önemlidir.


2-Kişisel bilgilerim ne için kullanılacak ?

Sitemize kayıt olduğunuzda isminin, posta adresiniz, telefon numaranız ve eposta adresinizi kayıt ediyoruz. Bu bilgiler herhangi bir talebiniz ya da şikayetiniz olduğu durumlarda size ulaşmak üzere kullanılacak, ya da isteğiniz doğrultusunda promosyonlar, özel davetiyeler ve özel satışlar hakkında size bilgi vermek adına eposta yoluyla size ulaşılacaktır.

Bu konularla alakalı daha fazla bilgi için Gizlilk Politikası ve Güvenli Alışveriş Garantisini inceleyiniz.



3-Kişisel bilgilerimi nasıl kullanıyorsunuz?

Kişisel Veriler "sınırlama olmaksızın” hakkınızda tanımlayıcı nitelikteki herhangi bir bilgi demektir. Bu tanım adınız, adresiniz, size özel tanımlanan şifreler, kayıtlı telefon numarası, e-posta adresi, finans bilgileri, kayıt adı, şifre ve diğer bilgileri içermektedir.

Teslimat
1-Kargom hasarlı ulaştı. Kiminle iletişime geçmeliyim ?

Kargonuzu teslim aldığınızda paketin hasarlı olup olmadığını kargo görevlisi ile birlikte kontrol ederek, paketin hasarlı olması halinde tutanak tutarak paketi teslim almayınız ve görevliye iade ediniz. Durum ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde)müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz. Size stoklarımız doğrultusunda yeni bir gönderim hazırlayacağız.

2-Faturamda yer alan ürünlerin bir tanesi /bir kaç tanesi paketten çıkmadı. Kiminle iletişime geçmeliyim ?

Durumun merkez depo tarafında stok sayımı ve kamera görüntüleri incelenerek tespit edilebilmesi için hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz. Size stoklarımız doğrultusunda yeni bir gönderim hazırlayacağız.

3-Kargom beklediğimden geç elime ulaştı. Kiminle irtibata geçmeliyim ?

Yaşanılan gecikmeden dolayı özür dileriz. Carter’s ve Oshkosh B’gosh alışveriş deneyimizini güzel hatırlamanız için elimizden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyoruz. Sizin memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Gecikme ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde)müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com dan mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz.

4-Kargom kayboldu. Ne yapmalıyım ?

Kayıp kargo ile ilgili hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında (resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz. Biz sizin için kargonuzun durumunu takip edeceğiz.

5-Uluslararası gönderim yapılabiliyor mu ?

Carter’s online mağaza sadece Türkiye sınırlarında hizmet vermektedir.

İade & Değişim
1-Hediye Kartları online mağazada ve Carter’s ve Oshkosh B’gosh ürünü satan diğer mağazalarda kullanılabilir mi ?

Hediye Kartları sadece Carter’s online mağaza ve Carter’s/Oshkosh B’gosh mağazalarında kullanılabilir. Hediye Kartları bu mağazaların dışında diğer Carter’s ve Oshkosh B’gosh satıcılarında kullanılamaz.




2-Faturamı kaybettim, bu şekilde ürün iadesi yapabilir miyim?

Faturasını kaybetmiş olduğunuz ürünü iade etmek üzere belirtilen adrese ürünü göndermeli, ve siparişte kullanmış olduğunuz fatura adresi, telefon numarası, sipariş numarası ve iade sebebini belirten bilgileri içeren bir not eklemelisiniz.


İade etmek istediğiniz ürünleri kutusu ile birlikte Yurtiçi Kargo ile 334952412 numaralı müşteri kodu ,Aras Kargo 2224554551635 numaralı müşteri kodu ile göndermelisiniz


Adres: Solmaz Gümrük Gami Giyim Ticaret A.Ş. Akçaburgaz Mah. Mercedes Cad. 1584 Sok. No: 29 Esenyurt / İstanbul


Mağazalardan alınmış ürün iadeleri bu prosedüre dahil değildir.


Ürünün satın alınmış fiyat üzerinden iadesi icin satış belgesinin ibrazı gereklidir. Satış belgesinin ibraz edilmediği durumlarda ürünün o andaki satış fiyatı üzerinden ürün iadesi yapılmaktadır.


Daha detaylı bilgi için lütfen İade Prosedürlerimizi gözden geçiriniz.

3-Satın almış olduğum ve giyilmemiş, kullanılmamış ürünümden memnun değilim. Ne yapmalıyım?

Memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir, bu sebeple sizi mutlu etmek adına elimizden gelen tüm gayreti göstermeye çalışıyoruz. Almış olduğunuz ürünün kullanılmamış olması kaydı ile 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün siz teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken faturanın arka yüzünde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Lütfen ürününüzle beraber gelen iade formunu doldurunuz. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirme için ürünü anlaşmalı kargo şirketleri ile göndermeniz gerekmektedir, Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderim için kargo görevlilerine 334952412 cari kodlarımızı belirtmeniz yeterlidir.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

4-Online mağazadan almış olduğum bir ürünü mağazaya iade edebilir miyim?

Online mağazadan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazaya iade edebilirsiniz fakat Online mağazadan satın alınan ürünlerin mağaza da değiştirmek isterseniz; faturanız ile birlikte mağazalarımıza giderek değişim yapabilirsiniz. İsteğiniz doğrultusunda; aynı ürün/ürünlerin farklı bedenini alabilir, fatura üzerinde yazan tutar kadar farklı bir ürün ile değişim yapabilir veya aldığınız ürün/ürünlerin fiyatı üzerine ekstra ücret ödeyerek (Kredi kartı veya nakit işlemleriniz ile) başka bir ürün alabilirsiniz. Herhangi bir değişim yapmak ya da farklı bir ürün almak istemez iseniz ürün tutarı kadar 6 ay geçerli hediye çeki talep edebilirsiniz.Ürün değişimi 14 gün süre ile yapılabilir.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

5-Hediye ürünü nasıl iade edebilirim?

Hediye ürünler iade edilemezler, sadece değişim yapılabilirler.

6-Kullanmış olduğum bir ürünümden memnun değilim. Ne yapmalıyım?

Sizin memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Görüşleriniz ve yorumlarınız bizim için önemlidir. Bu sebeple memnun olmadığınız ürünün incelenmesi ürünü belirtilen adrese geri göndermeli ve müşteri ilişkileri departmanımız ile iletişime geçmelisiniz. Hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında(resmi tatil günleri haricinde) müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlere şikayetinizi/önerilerinizi iletebilirsiniz.


Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

7-Hasarlı ya da kusurlu bir ürün teslim aldıysam ne yapmalıyım?

Carters online mağazadan aldığınız ürün hasarlı ya da kusurlu ürün olduğunu düşünüyorsanız yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde anlaşmalı kargo firması aracılığı ile depomuza iade edebilirsiniz. Hatalı ya da kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürünleri inceleme amacıyla mağazalarımıza da teslim edebilirsiniz.Mağazalarımız sizin adınıza ürünü depoya incelenmesi için ileteceklerdir. İncelenme amacıyla depoya iletilen ürünler depomuz teslim alındıktan sonra inceleme süreci başlatılır. İadeler ait inceleme ve para iade süreci firmamızda 7 iş günü içerisinde tamamlanır, ancak bankanın müşteri kartına iade yansıtma süresi 3-10 iş günü arasında sürmektedir. Süreç hakkında detayları öğrenmek için her zaman müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçebilirsiniz. Çalışma saatlerimiz : Hafta içi 09:00-18:00 (resmi tatil günleri haricinde) saatleri arasındadır. Müşteri ilişkileri departmanına 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden şikayet/önerilerinizi iletebilirsiniz.

8-Türkiye dışında satın alınmış bir Carter’s / OshKosh B’gosh ürünü ile ilgili bir sorum/problemim var. Kiminle iletişime geçmeliyim ?

Konuyla ilgili lütfen bize eposta gönderiniz.